F.O.Y. (Finansal Okur Yazarlık Bilinci)

Finansal okuryazarlık, ülkemizde tüm firmaların, bankaların ve özellikle ailelerin gençlerde gelişimini gözlemlemek istediği önemli konulardan biri olarak yer almaktadır.

Kazandırılmak istenen bu bilinç, kuşak çatışmasını aşmak adına “gençlerle aynı dili konuşabildiğimiz” anda akılda kalıcı olabilmektedir.

Biz, markanızı ulaştırmak istediğiniz gençler için “gamification” yani oyunlaştırma ile bu konuda bir nevi “tercüman” görevi görüyoruz.

Ortaokul, lise ve üniversite seviyesindeki gençlere uygulamalı finansal okuryazarlık bilinci kazandırırken aynı zamanda marka bilinirliğinizi artırabilecek, Türkiye’nin her yerinde çoklu uygulayabileceğimiz projemizle para harcamayı, alışveriş, bankacılığı, güvenli ve analog bir sosyal simülasyon içeriğinde “risk ortamını yaşatarak” gençleri bilinçlendiriyoruz.

PEKİ GENÇLERİN DE ANLAYABİLECEĞİ AYNI DİLİ KONUŞABİLİYOR MUYUZ?
GENÇLER EKONOMİK BİLİNCİ HAYATLARINA UYGULAYABİLİYORLAR MI?
MARKA OLARAK BİZLER GENÇLERE DOĞRU VE ETKİN BİR ŞEKİLDE NASIL ULAŞABİLİRİZ?
GENÇLER EKONOMİK BİLİNCİ HAYATLARINA UYGULAYABİLİYORLAR MI?
Amacımız, Temel ekonomi bilincini oluşturmak, Gençlere harcama ve yatırım bilinci aşılamak, Girişimci ruhu teşvik etmek, Topluma evrensel perspektifte ve etik değerlere sahip bireyler kazandırmaktır.